Wpis do ewidencji

Wpis do ewidencji

Coraz więcej osób zaczyna zastanawiać się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Należy jednak pamiętać o tym, że aby ją rozpocząć konieczne jest zarejestrowanie jej. Jak tego dokonać? Nie jest to wcale trudne. Przedsiębiorca dokonuje tego za pomocą złożenia wniosku o wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Taki wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta lub Gminy. Jak to większości wniosków, czy to o kredyt, czy o dowód, również i tutaj mamy do tego przygotowany specjalnie formularz EDG1. Konieczne jest umieszczenie w nim wszystkich danych, które są w takiej sytuacji wymagane. Zanim udamy się do Urzędu by wypełnić formularz powinniśmy się do tego przygotować. Należy w tym formularzu umieścić takie dane jak: adres, imię i nazwisko, nazwa firmy jak również i PESEL oraz NIP. Od niedawna uruchomiona jest inna forma składania wniosku. Mianowicie chodzi tutaj o załatwienie tego wniosku o wpis do ewidencji poprzez przesłanie w formie elektronicznej. Taki formularz elektroniczny dostępny jest na stronach internetowych urzędu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.